Hyundai Kona 1.6 T-GDI Fashion
| Bouwjaar | Km. stand | Vermogen |
|---|---|---|
| 2019 | 31.683 km | 177 pk |
| Merk | Hyundai |
|---|---|
| Model | Kona |
| Cilinder aantal | 4 |
| Kenteken | R950HF |
| Transmissie | Automaat |
| Max trekgewicht | 1250 kg |
| Eerste toelating | 15-08-2019 |
| Brandstof | Benzine |
| B.T.W./Marge | B.T.W. |
| Vestiging | Erica |
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- Lichtmetalen velgen
- Metaalkleur
- mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Achteruitrijcamera
- Android auto
- Apple carplay
- Audio installatie premium
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Boordcomputer
- Cruise control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Keyless start
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Regensensor
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
- Start/stop systeem
- Achteruitrijcamera
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bandenspanningscontrolesysteem
- bots waarschuwing systeem
- Dodehoek detector
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Fabrieksgarantie
- Rijstrooksensor met correctie
- Telefoonintegratie premium
- Uitparkeer waarschuwing
VIN: 9585
Waar de Kona bij ons met name bekend is om zijn bijtellingsvriendelijke EV variant zijn er ook nog uitvoeringen met een verbrandingsmotor. En die zijn goed. Hij heeft een heerlijke 177pk sterke turbomotor gekoppeld aan een fijne automatische transmissie met dubbele koppeling. Het is er geen sportieve auto mee, maar wel een die heel erg vlot meekomt (0-100 in 7.7s) in het verkeer en power over heeft voor een veilige inhaalactie. Ook het onderstel van de 1.6-T is ook op andere vlakken hoogwaardiger dan zijn 3-cilinder en elektronische broertjes en zusjes door een multilink achterwielophanging ipv een torsieas. Het is dus een hoogzitter die niet te groot is, maar wel de techniek mee heeft die normaal pas in grotere auto's beschikbaar is.